Online Diary SiGadisBiru: Pembedahan plastik.

Pembedahan plastik.


Menjalani pembedahan plastik untuk membaiki penampilan bukanlah perkara baru di Korea. Namun, tak semua pihak yang terbuka untuk mengakui hakikat yang sebenar. Disini, Nuqis senaraikan 10 orang artis Korea yang menjalani pembedahan plastik.
1.    
  1.    Lee Min Ho : Aktor kacak yang berjiwa besar ini dikatakan telah melakukan pembedahan minor ke atas hidungnya walaupun pada mulanya dia berdolak-dalik cuba menafikan akan hakikat sebenar.
  2. Kim Hyun Joong : Ketua kumpulan SS501 ni membuat pengakuan terbka bahawa dia juga menjalani pembedahan untuk membetulkan hidungnya.
  3.   Moon Geun Young : Dek kerana rasa tak selesa dengan hidung dan pipinya yang agak tembam, dia telah menjalani pembedahan untuk mencantikkan lagi wajahnya.
  4.    Kim Nam Joo : Penampilannya jika diamati amat berlainan sama sekali. Pembedahan jelas dilakukan pada bahagian pipi, hidung dan matanya.
  5. Han Eun Jung : Telah melakukan pembedahan major untuk membetulkan mata dan mulutnya.
  6. Lee Hyori : Bentuk wajahnya berubah setelah melakukan pembedahan untuk mengecilkan muka. Selain itu, dia juga mengecilkan bahagian pusatnya.
  7.   Yoon Eun Hye : Banyak betul yang diubah oleh Eun Hye. Dari mata, hidung hinggalah ke bahagian dada. Semua diubahnya. Namun, segalanya berbaloi kerana dia banyak menjadi duta kepada produk terkenal
  8. Park Min Young : Mula berjinak2 dengan dunia pembedahan plastik semenjak di bangku sekolah. Dia telah membuat pembedahan hidung dan mata. 
  9.   Kim Tae Hui : Walaupun agak berisiko, dia memberanikan diri melakukan pembedahan plastik untuk mendapatkan sepasang mata yang cantik tanpa garis2 halus.
  10.  Kim Ah Joong : Dia dikenali kerana kecantikan dan bakat lakonannya. Tapi, dia juga tak terkecuali membuat kerja2 penambahbaikan di kelopak mata, hidung dan tulang pipinya.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen