Online Diary SiGadisBiru: i'm back !!

i'm back !!

Assalamualaikum.

huii~ da lame da tak maen blog, tetibe rase rndu plak.. da lebih setahun da pomm

bile aku tengok blog aku nih, rase cam kelakar plak.. wlaupun baru setahun xbulak, aku rase cam aku nih kbudak-budakan dlu.. tgok la post aku yg lame².. mcm tak percaya jer aku yg tulis sume tu.

Actually, aku xboleh maen blog lagi skarang nih. busy dengan exam SMU. huhh!! letih doo kena hafal byk madah. dlu aku stop maen bende nih sbb PMR, sekarang sbb SMU plak. tahun depan SPM. wow!! tiga tahun ni aku asyik hadap exam penting jerr.

ni tetibe aku bukak balik blog aku ni pasal hari tu tetibe jer mse borak² ng mmbe terkeluar psal blog. ntah aku pom xegat cmne bleh terkeluar topik tuh.

k la, aku sbenarnya nx ceriter lagi. tp da lewat malam. sekarang aku tgah exam trial SMU. ni pun aku belum hafal lagi, ntah boleh ke tak aku bangun pkul 3pgi esk utk hafal. akhir kata, korang doakan aku supaya mudah egat ey?? and semoga aku berjaya. Amin.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen